Bizimlə həyatınız həmişə işıqlı olacaq!

Azərbaycanda internet provayderlərinə etimad azalır

İKTA şikayət indeksini açıqladı: ən çox narazılıq doğuran şirkətlər bəlli oldu

10

İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi (İKTA) abunəçilərin internet xidmətlərindən istifadəsi üzrə növbəti şikayət indeksi və şikayətlərin orta cavablandırılma müddəti hesabatını dərc edib.

Hesabata əsasən, 2025-ci ilin II rübündə “E-Şikayət” sistemi vasitəsilə internet operator və provayderlərinə ünvanlanmış müraciətlər təhlil olunub və indeks üzrə dinamika müəyyən edilib. Müqayisə üçün 2025-ci ilin I rübü üzrə göstəricilər də nəzərə alınıb.

21 şirkət üzrə açıqlanan siyahıda ən çox şikayət indeksi qeydə alınan provayderlər bunlardır: “ALNET” MMC (9.05), “ULTRANET” MMC (7.45), “UPLİNK” MMC (5.80), “BULUD TELECOM” MMC (5.03), “GSP” MMC (4.46).

Ortalama cavablandırma müddətinə görə isə ilk beşlik belədir: “METRONET” MMC (22 gün), “ULTRANET” MMC (20 gün), “BULUD TELECOM” MMC (18 gün), “UPLİNK” MMC (8 gün), “UNİNET” (8 gün).

Xatırladaq ki, “E-Şikayət” sistemi 2023-cü ilin noyabrından istifadədədir. Bu günədək vətəndaşlar tərəfindən telekommunikasiya və poçt xidmətləri ilə bağlı 8600-ə yaxın müraciət daxil olub.

Şərhlər bağlıdır, lakin trackbacks və pingbacks açıqdır.